زنگ زدم

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

 زنگ زدم به یاس گفتم الو

میگه: از چی بگم برات

توقع داری چی از جیبم درآد

فهمیدم که برشکست شده قطع کردم

~~~~~~

*زنگ زدم 2afm گفتم الو ؛

میگه : الو صدامو داری ؟!

میگم : آره

مرتیکه میگه : خسته ام از خاطرات موندگارت

. . .

" بابا این با همه دعوا داره "

~~~~~~

*بعدش زنگ زدم مجید خراطها ؛

هنوز الو نگفته ، میگه : تیغ و بردار دستمو خط خطی کن ، تلافیه . . .

" مرتیکه میخواست یک قتل بندازه گردنمون "

~~~~~~

*زنگ زدم تتلو ؛

هی میگم : الو !

میگه : چرا قطع کردی

هی میگم : امیر !

میگه : دوباره قهر کردی ؟

آخرش گفت : بیا لباستو از پشت ببندم . . .

" خدایا توبه "

~~~~~~

*زنگ زدم به یه شماره ؛

هی میگه : امی امی امی امی امی . . .

آخرش میگه : امید جهانه با حامد پهلانه !

~~~~~~

*زنگ زدم معین

میگه: بزن بارون بزن خیسم کن آبم کن ترم کن.آتیش بزن بجونم پر پرم کن

هیچی دیگه میخواست خودکشی کنه سریع قعطش کردم

~~~~~~

*زنگ زدم به چاوشی میگه: گوشیو بردار تا صدات یه ذره آرومم کنه

گفتم میخوام ادامه تحصیل بدم

~~~~~~

*زنگ زدم اندی میگه:شب شده پرستاره چشمک بزن دوباره

گفتم مواظب خودت باش ما از اون خانواداش نیستیما...

~

ایشالا کچل شی اگه نظر یادت رفت یا یادت بود نزاشتی



نظرات شما عزیزان:

پ ا ن ی ذ دیوونه از دس ت
ساعت12:35---6 آذر 1393
میگم پ از کجا اینارو میاری میخندی
پاسخ:بگم؟؟؟؟خخخخخ


پ
ساعت20:24---2 آذر 1393
پ چین
پاسخ:خخخخخ


پانیذ
ساعت12:54---29 آبان 1393
میگم تا تو باشی مزاحم برو بچ نشی

منبع مطالب وبت یک لبو هزار خنده
بانک پیامک پاپیونو قاصدک و ... هسته
پاسخ:خو اینا مشکل دارن به من چه خخخخ نه عاغا من منبعام محفوضه ایناییم که تو گفتی نیستن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ سه شنبه 21 مرداد 1393 ساعـت 1:5 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |